Du hittade hit ;D

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia - 28 februari 2011 17:15

Just nu gör jag....

Tråkar gör jag xD

Är på MSP och FaceBook...

Kancke ska vara med min vän Emilia

Fråga om ni har några fråger! xD

Jag gillar Sofijah! Och jag är INGET emo för det.. För "Vissa" emo hatar sitt liv...

Men det gör inte jag :)

Så kalla mig inte Emo då får du Stryck xD


Vad jag har gort i dag:

Varit på skolan (Som vanligt)

Varit med Emme på Rasterna!

Ska fråga henne om hon kan ta en blid på vår skola (Högstadiet)

Idag har vi åkt Skidor och det var..... VARMT! det har typ inte varit varmt på 500 ÅÅRR!!! Haha xD

Jag Åkte skidor utan jacka *Pjoh*

Kom 2 min sen elr 5 xD hahaha För Max (Min kompis och mer kompis med emme: Emilia...) Var så SEEKIK!! men sista lektjonen elr hur det nu stavas Jaja, Whatever ;D Var matte.. Vi hadde det bara i en halvtimme för läraren skulle bort! Men jag går i en mindre matte grupp som är bara typ 6 Pers i.. så jag var tvungen att sitta och vänta till 10 över 3!!!! Jag hollde på att döööööööö!!! jag är som lite "Blyg" när jag är själv... så jag lyssnade på musik... (Radio) Sen slutade vi :D

Imårrån har vi Hål Timme efter lunch!

Det var lite om min dag :D


Några hemlig heter om mig...

Pälsallergiker Och astmatiker (Astma)

Bor i de Hockey laget som heter (försök att klura ut det) Saik!

Hahahahahaha Komentera om du vet svaret!

Aja det var lite om mig!


  

Av Felicia - 19 februari 2011 12:28

Kul att ni tittade in :)

Jag äslar att blogga OCH msp såklart :D

Jah har just blivit VIP igår alltså :)

Hoppas ni tittar in :D

Ses :)

Bild på mig (irl)

:   


Det var jag!

Eh Whatever ;D

I <3 Choklad <3 <3 <3

Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards